Опис на програма
English File pre-intermediate (units 7-12)
Во четвртиот степен на возрасните им се дава материјал што ќе го одржи нивниот ентузијазам и ќе ја надогради нивната самодоверба за да можат течно и со леснотија да комуницираат. За да го зборуваат англискиот јазик со доверба на слушателите им се потребни: граматика, вокабулар и изговор. На овие три елементи им се дава подеднакво значење во горенаведената книга. Темите и вокабуларот се прилагодени на оваа возрасна група слушатели. Целите на курсот се остваруваат преку застапеност на сите јазични вештини.
1. Зборување – застапаени се теми што поттикнуваат интерес и задачи што ги тераат слушателите да ги употребуваат новостекнатите јазични содржини. Секоја лекција има активности за зборување што ги активираат граматиката, вокабуларот и изговорот. Задачите им даваат на слушателите чувство на напредок и покажуваат пораст на бројот на ситуации во кои тие можат ефективно да комуницираат. Има активности со информациски празнини за да се поттикне комуникација. Активностите се за работа во парови, групи, а има и игри каде се користи стекнатиот вокабулар.
2. Слушање – застапени се задачи за слушање кои напредно гледано се поголем предизвик во смисла на брзина, должина и тежина на јазикот, но се на ниво што може да се совлада. Има задачи за слушање каде се вежба слушање за главна идеја и за детали. Опфатени се и песни што за слушателите е уживање и мотивација.
3.Читање – слушателите се поттикнуваат да ја развијат вештината читање со тоа што се обработуваат интересни теми и текстовите поттикнуваат активност. Текстовите за читање во горенаведената книга се адаптирани од различни вистински извори (британскиот печат, списанија, нови веб страници). Со читањето како јазична вештина слушателите го збогатуваат вокабуларот и го зацврстуваат стекнатото знаење од граматиката.
4. Пишување – зголемената примена на интернет и постоењето на Е-mail комуникацијата значи дека луѓето ширум светот пишуваат на англиски јазик повеќе од кога и да е и за деловна и за лична комуникација. Во секој дел од книгата има лекција за пишување со даден пример според кој потоа слушателите треба да напишат нешто.
5. Граматика – во четвртиот степен се обезбедува стимулативно повторување на јазичните содржини што слушателите треба веќе да ги знаат и интересни ситуации за новите јазични содржини.
Во четвртиот степен (7-12 лекција) се учи за употребата на инфинитивот (co to), за глагол + ing, have to/don’t have to/ must/mustn’t, првиот и вториот вид условни реченици, may/might/should/shouldn’t се споредува Present Perfect со Past Simple Tense, се усвојува пасивот, формата used to, something, anything, nothing, се учи Past Perfect Tense (предминато време) и индиректен говор.
Вокабулар – во четвртиот степен слушателите се фокусираат на зборови што често се употребуваат и на чести лексички области во реални рамки. Во четвртиот степен (7-12 лекција) се учи за глаголи што се употребуваат со инфинитив и со -ing, предлози за движење, зборови за спорт, за животни, прилози на начин, формирање именки, глаголот get, зборови за страв, биографии, школски предмети, фразални глаголи и сличности.
Резултати од програма
Критериуми за влез во програмата
Времетраење на програмата
Времетраење на програма | Вкупен број на часови | Изразено во проценти |
---|---|---|
Теорија | 29 | 83 |
Пракса | 1 | 3 |
Оценување | 5 | 14 |
Вкупен број на часови | 35 |