Konferencë për Validimin e njohurive paraprake – VPL Biennale Berlin 2019

Në kuadër të aktiviteteve të zbatimit kombëtar të agjendës evropiane për arsimin e të rriturve në periudhën nëntor 2017 – dhjetor 2019, Qendra për arsimin e të rriturve si koordinator kombëtar, është duke realizuar projektin : ” Koordinatori Kombëtar për Planin e Punës në arsimin e të Rriturve : Maqedoni. Më konkretisht, në kuadër të projektit, parashikohen aktivitetet e mëposhtme:

  • Zhvillimin e standardeve, një portofol për aplikantët për validimin e të arsimit informal dhe joformal (VAJI), programet dhe materialet për këshilltarët e validimit,
  • Trajnimi i 10 trajnerëve të këshilltarëve për VAJI
  • Mbajtja e një punëtorie për ngritjen e vetëdijes në mesin e 20 përfaqësuesve të partnerëve kryesorë me qëllim njohjen e tyre me parimet kryesore të qendrës dhe forcimin e bashkëpunimit institucional,
  • Plotësimi i bazës së të dhënave me pjesën e validimit.

Në kuadër të projektit, një nga aktivitetet e zbatimit të projektit është vizita studimore me qëllim analizimin e praktikave më të mira nga vendet e BE-së.

Drejtoresha dhe një pjesë e punonjësve të Qendrës për Arsimin e të Rriturve, të angazhuar edhe në zbatimin e projektit,morën pjesë në konferencën VPL Biennale më 06-09.05.2019 në Belrin,Gjermani.

Në konferencë morën pjesë 40 shtete me 300 përfaqsues,pjesë e konferencës ishin edhe seminare gjegjësisht grupe pune në të cilat punuam bashkë në deklaratën për Validimin e njohurive paraprake,u dhanë mendime,sugjestione dhe në fund u votua për dokumentin final.

Kjo konferencë/seminar ishte shumë I rëndësishëm për ne pasiqë do të na ndihmoj në finalizimin e ligjit dhe procedurave për Validimin e arsimit joformal dhe informal në R.e Maqedonisë së Veriut.

Monday May 13th, 2019
Copyright © 2016 Adult Education Centre. This project has been funded with support from European Commission. This web site reflects the views only of the author, and the Commission cannot be held responsible for any use which may be made of the information contained therein.
top
© 2018 Developed by Unet
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support