Përshkrimi I programës

Sorry, the content of this page is available only in Macedonian. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Преку оваа програма кандидатите ќе бидат во можност да дискутираат за повеќето теми од нивното секојдневие со граматички и смисловно точни реченици.
Ќе го надоградат своето дотогашно познавање за граматичките времиња и ќе ја сфатат разликата помеѓу истите.

Rezultatet e programës

(Mk) - Со завршувањето на оваа програма кандидатите ќе бидат во можност да: -Ги разбираат главните елементи кои што им се потребни за да можат да дискутира за познати работи кои што редовно ги среќаваат на работно место, слободно време итн. Составуваат поврзан текст на теми кои што им се познати или се од некој личен интерес. Може да се справат со повеќето ситуации со кои што би се сретнале на места на кој се зборува Англискиот јазик. Опишуваат искуства, настани, сонови, надежи и амбиции и цврсто даваат објаснувања за своите размислувања и планови. Детален план за содржините кои кандидатот треба да ги совлада после завршување на програмата: Adverbs Broader range of intensifiers such as too, enough Comparatives and superlatives Complex question tags Conditionals, 2nd and 3rd Connecting words expressing cause and effect, contrast etc. Future continuous Modals - must/can’t deduction Modals – might, may, will, probably Modals – should have/might have/etc Modals: must/have to Past continuous Past perfect Past simple Past tense responses Phrasal verbs, extended Present perfect continuous Present perfect/past simple Reported speech(range of tenses) Simple passive Wh- questions in the past Will and going to for prediction

Kriteret për hyrje në programë

(Mk) Завршен А2 степен.

Kohëzgjatja e programës

Kohëzgjatja e programës Numri I përgjithshëm I orëve Treguar në përqindje
Teori 108 92
Praktikë 4 4
Vlerësim 5 4
Numri I përgjithshëm I orëve 117
Copyright © 2016 Adult Education Centre. This project has been funded with support from European Commission. This web site reflects the views only of the author, and the Commission cannot be held responsible for any use which may be made of the information contained therein.
top
© 2018 Developed by Unet
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support