Përshkrimi I programës
Целта на насавата по англиски јазик е да го оспособи учесникот да комуницира на англиски јазик во функција на понатамошното образование и кариера, да ги унапреди јазичните вештини, да обезбеди можности за самообразование земајќи ја предвид важноста на англискиот јазик за вработување и професинално напредување.
Процесот на учење на англискиот јазик се дели на одреден број на компоненти и тоа: слушање, зборување, читање, пишување, комуникативни модели, граматика, вокабулар и култура.
Ц2(врвно рамниште)пренесва широк спектар на значења со голема прецизност, широк распон на изрази со кои може попрецизно да ги искаже воите идеи,може со леснотија да го преструктурира искази за да заобиколи потенцијална потешкотија, а соговорникот и да не забележи.
1. Граматика: маркети на говорен и пишан дискурс; синтактички и лексички структури и форми за потенцирање; безлични и пасивни структири на речениците; модални глаголи; употреба на минати граматички времиња со цел да се изрази нереалност; глалолски модели и шеми; средства и форми за зачестеност на прилозите; односни реченици; партиципни форми во односни реченици; сврзни средства – кохезија. 2. Слушање со разбирање: поетски зборови; метафори и идиоматски изрази; уметност; соодветна употреба и значење на хомоними, хомографи, хомофони; спортови , фрази и изрази поврзани со човечкото тело; натпревари; географски поими и изрази; временски услови; редослед на придавките; синоними и антоними; еуфемизми. 3: Зборување: дискусија за влијанија во секојдневниот живот; реагирање на вести, новости; решавање дилеми; дискусија за значењето на уметноста; опис на важен ден од животот; дискусија дали непријателите можат да станат пријатели; значење и опседнатост со спортот; зборување за здравје и фитнес; зборување за живот на пуст остров; раскажување приказни; дискусија за конфликтот помеѓу науката и религијата; зборување за временските услови. 4: Читање: вести од светот; зборови на мудроста; крајот на земјата; животот продолжува. 5. Пишување: критички осврт на книга и/или филм; креирање личен профил; конкурирање за натпревар; опис на патување и авантури.
Rezultatet e programës
Kriteret për hyrje në programë
Kohëzgjatja e programës
Kohëzgjatja e programës | Numri I përgjithshëm I orëve | Treguar në përqindje |
---|---|---|
Teori | 20 | 14 |
Praktikë | 116 | 80 |
Vlerësim | 8 | 6 |
Numri I përgjithshëm I orëve | 144 |