Опис на програма
Програмата го опфаќа користењето на програмите за графички и интернет маркетинг.
Учесниците прво ќе се запознаат со програмите за компјутерска графика при што ќе научат да дизајнираат логоа, визит картици, флаери, ….
Во вториод дел од курсот ќе се посветат на интернет маркетинг (реализирање на комплетна маркетинг кампања преку интернет).
Програмата се реализира преку теоретска и практична настава при што акцентот е ставен на практичната обука. Оставени се и часови за оценување (тестирање) на кадидатите.
Времетраење на програмата е 126 часа: 48 часа се посветени на теоретска настава, 64 часа се практична обука, а 12 часа се посветени на оценување.
Целокупната обука ќе се во училници опремени со компјутери на кои е инсталиран потребниот софтвер. Ќе се изработат голем број практични вежби смислени специјално за потребите на програмата.
На крајот од обуката се спроведува завршен испит – кој исто така има теоретски и практичен дел и преку него се проверува комплетно стекнатото знаење и вештина на кандидатот.
По завршувања на програмата и положениот завршен испит, учесниците се стекнуваат so уверение за Оператор за графички дизајн и интернет маркетинг
Резултати од програма
Критериуми за влез во програмата
Времетраење на програмата
Времетраење на програма | Вкупен број на часови | Изразено во проценти |
---|---|---|
Теорија | 48 | 40 |
Пракса | 64 | 52 |
Оценување | 10 | 8 |
Вкупен број на часови | 122 |