Опис на програма
Курсот е наменет за возрасни слушатели со покажано основно знаење за да влезат во четврти степен.
- Од тематски аспект: пишан печат и други медиуми, рубрика разно во печатот и на радио, сведоштво,филмска критика, филмски фестивал, желби и аспирации за иднината, животни планови, хуманитарни цели, остварување на сон, промена на живот и професионална ориентација, подвизи и успеси, феминизација на одредени професии, избор во животот, сензибилизација за човековата околина, книги и култура, паритет на половите, денот на жените, французите и читањето, францускиот образовен систем.
● Од граматички аспект: образување на именки, родот на именките, истакнување на дел од реченица: C’est ……qui/que, минатите времиња, пасивна форма, сложување на партиципот со COD , личните заменки со предлозите à и de, изразување на желба преку изразите: souhaiter que, j’aimerais que, je voudrais que, изразување на сугестија преку conditionnel, целни реченици со : afin que/afin de, pour que/ pour, conditionnel за изразување на планови во иреална ситуација, сврзници за причина и последица (прв дел), заменките y и en, изразување на временски врски со avant de+ inf/ après+ inf passé, пререскажан говор со минато време (discours rapporté), изразување на иреалноста во минатото со :Si+plus –que parfait., conditionnel passé, passé récent и futur proche во прераскажување на минат настан, изразување на жалење со regretter de+ inf passé/ j’aurais aimé/voulu + inf, коњуктивот во изразување на неминовност , контрастите меѓу коњуктивот и индикативот во исказни реченици ( мислење, сигурност, сомнеж, желба , констатација), изразување на временски реченици, местото на двојните заменки, изразување на спротивставени аргументи (alors que, par contre, d’un côté, de l’autre côté
Резултати од програма
Критериуми за влез во програмата
Времетраење на програмата
Времетраење на програма | Вкупен број на часови | Изразено во проценти |
---|---|---|
Теорија | 30 | 88 |
Пракса | 1 | 3 |
Оценување | 3 | 9 |
Вкупен број на часови | 34 |