Опис на програма
Цел на програмата предвидена за Пред-средно ниво А2 е да сеутврдат граматичките категории кои веќе слушателите ги владеат и истите се прошируваат со нови кои се изучуваат за прв пат. Низ 9 тематски единици, од кои првите пет се предвидени во курикулумот за трет степен, а останатите за четвртиот степен.
Секоја тема е поделена на:
Граматика: Граматичките структури веќе познати на слушателите се повторуваат преку споредби и надградба на истите, а се воведуваат и нови граматички елементи кои не се опфатени претходно. Граматиката на ова ниво е фокусирана на: Imperatives, WH-Questions, Questions in different tenses, Revision of Present Simple, Present Continuous, Past Simple а слушателите имаат можност за комбинирање и споредување на истите. Вовед во нов граматички дел: Past Continuous, used to + V., Future Tense (revision of Going to) Present Continuous for the future, Will/Shall, Will and Going to, Present Perfect, Gerund and Infinitive, Conditionals, (Zero and First Conditional), Phrasal Verbs, Modals (can, could, might, may, must, mustn’t, have/has to + V., Should), articles, determines, prepositional phrases, adjectives and adverbs (comparative/superlative), intensifiers.
Вокабулар: Вокабуларот е организиран како продолжение и надградба на веќе постоечкиот зборовен фонд на слушателот во однос на темите кои опфаќаат Националности и земји, Лични информации и податоци, Храна/Пијалок, работи и предмети во блиското и пошироко опкружување, патување, услуги, основни глаголи, бои, облека, опишување, семејство и семеен живот, хоби и занимливости, работа, професии, одмори/летувања/зимувања, пазарење, слободни активности, чувства.
Јазични вештини: Во овој дел се вклучени интерактивни методи и главен фокус е ставен на користење на целниот јазик преку вежби и активности.
Читање: На ова ниво предвидените текстови се подолги, а нивната обработка е преку прашања, поврзување слика со текст, поврзување наслови со делови од текст, прераскажување. Читањето е на глас но и во себе за да може да се препозна пораката на текстот, а се изучуваат и нови зборови со што зборовниот фонд се збогатува.
Пишување: Активностите на пишаната продукција се наменети за формирање на пишан текст применлив за слушателите и оние кои го примаат пишаниот текст. Главно активностите на пишувањето се однесуваат на опис личен и/или на трето лице/место/простор, опис на фотографија, пишување на неформално писмо според упатство за истото, пишување на официјално 9Формално) писмо според упатство за истото, давање на мислење, а акцент е ставен на користење на вокабуларот и граматичкиот фонд кои веќе се изечени да се стават во функција на пишувањето.
Слушање: Активностите на слушната рецепција се насочени кон примање и обработување на говорни пораки произлезени од еден или повеќе говорници. На ова ниво активностите се насочени кон слушање на јавни известувања (информации, упатствија, прегледи), слушање на радио/ТВ програми за цели потребни слушателот да ја сфати суштината, да разбере конкретна информација. Задачите за слушање се обилни со информации, а разбирањето се проверува со заокружување, пополнување и/или одговор на понудени опции од текстот сто го слушале.
Зборување: За ова ниво, говорната продукција се одвива преку играње на улоги, довршување на незавршени приказни, и вежбите се наменети со практикување на наученото, односно, слушателите се охрабруваат да зборуваат во рамки на теми кои се дефинирани/познати но и теми од интерес на слушателот, а за успешност на говорната продукција се применува работа во групи, индивидуално и/или во парови.
Резултати од програма
Критериуми за влез во програмата
Времетраење на програмата
Времетраење на програма | Вкупен број на часови | Изразено во проценти |
---|---|---|
Теорија | 51 | 45 |
Пракса | 51 | 45 |
Оценување | 10 | 10 |
Вкупен број на часови | 112 |