Опис на програма
Резултати од програма
(Mk) По завршување на програмата, учесникот ќе биде способен да:
- Ги дефинира и да ги спроведе 8те ‘чекори’ на Продажната посета
- Подготви соодветен предлог за оптимална нарачка на производи
- Ја аргументира цената на чинење на OOS-от (Out-Of-Stock) на производите
- Го опише квалитетот на производите/услугите пред крајните потрошувачи
- Соодветно да го поставува и одржува рекламниот материјал на Компанијата
- Адекватно да ги анализира и превенира активностите на конкурентите
Критериуми за влез во програмата
(Mk) Возраст над 17 години , со завршено ССО
Времетраење на програмата
Времетраење на програма | Вкупен број на часови | Изразено во проценти |
---|---|---|
Теорија | 43 | 43 |
Пракса | 55 | 53 |
Оценување | 5 | 5 |
Вкупен број на часови | 105 |
STUDENTS ENROLLED