Опис на програма

Резултати од програма

(Mk) Со завршувањето на обуката, сертифицираните учесници се  обучени да ги развиваат и зајакнуваат пазарните врски во винската индустрија со што ќе им помогнат на постојните и идните релевантни чинители да ги подобрат и унапредат управувувањето и организацијата на работата. Воедно, со тоа се зголемува свеста за побарувањата на домашниот и странските вински пазари. По завршување на обуката учесникот ке биде во состојба да:
  • Познава агротехнички и ампелотехнички мерки кои се применуваат за одржување на лозовите насади.
  • Избира сорти прилагодливи на почвата и климатските услови.
  • Објаснува принципи на органско производство на грозје.
  • Проверува квалитет на грозјето за проиводство на квалитетно вино.
  • Објаснува технологии на производство на бело, розе, црвено и пенливо вино во целост.
  • Познава постапка на зреење на виното во дабови бочви, употреба на дабова алтернатива.
  • Познава технологија на полнење и затворање на виното во шише.
  • Обезбедува оптимални услови за складирање и чување вино според видот и стилот.
  • Врши оценување на вината преку користење на прифатените сензорни евалуациони техники.
  • Опишува органолептички карактеристики на виното.
  • Врши презентација на карактеристиките и квалитетот на виното пред медиуми или клиенти.
  • Нуди помош и информации на клиентите во правец на избор и достапност на вина.
  • Дискутира со клиентите околу видови на вино, стилови, региони, лозарството и методи на производство, земајќи го предвид нивото на знаење за вино на купувачите.
  • Служи вино на соодветна температура според типот и стилот на виното согласно изборот на клиентите.
  • Нуди конкретни совети за компатибилноста на различни вина со различни видови јадења и храна.
  • Идентификува трендови за вкусовите на клиентите врз основа на директни контакти и работно искуство.
  • Обезбедува помош во дизајнирањето, содржината и цените во винската листа.
  • Нуди помош во дизајнирањето и описот на пропратните промотивни материјали за виното (етикета, каталог, слоган).
  • Идентификува генерални трендови во пазарот на вино и врши промоција и продажба на вино.
Применува мерки во согласност со безбедност и здравје при работа.

Критериуми за влез во програмата

(Mk) Програмата е фокусирана на деловните субјекти со можност да испрати покани преку јавни огласи, писма, e-mail итн за да примарните производители, посредниците, преработувачите, засегнатите здруженија и други заинтересирани субјекти кои се релевантни во винскиот сектор да бидат подеднакво и транспарентно информирани. Идентификацијата и првичната селекција на кандидати ќе се одржи во објектот утврден за обуката, преку еднодневен настан (работилница). Примарно бројот на крајните корисници на пилот-програмата ќе биде максимум по 15 кандидати во група, селектирани и избрани од различни сегменти на винската индустрија и сродни области на винскиот сектор. Во зависност од покажаниот интерес може да се формираат повеќе групи.

Времетраење на програмата

Времетраење на програма Вкупен број на часови Изразено во проценти
Теорија 42 28
Пракса 100 66
Оценување 10 6
Вкупен број на часови 152
Copyright © 2016 Adult Education Centre. This project has been funded with support from European Commission. This web site reflects the views only of the author, and the Commission cannot be held responsible for any use which may be made of the information contained therein.
top
© 2018 Developed by Unet
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support